Nog twee luie dagen

26 november 2017 - Kathmandu, Nepal

24 nov Wij vroegen onze Nepalese crew wat zij zouden gaan doen de komende dagen. En het antwoord was heel kort en simpel; namelijk niets... We moesten er even over nadenken, maar vinden het eigenlijk een prima idee. Het is best relaxed om een paar dagen niets te doen. En wanneer je al vaker ergens bent geweest is dat ook wel te doen. Eerlijk is eerlijk, wanneer je nog van alles wilt bekijken dan geef je niet zomaar toe aan niets doen. Maar alle highlights van Kathmandu hebben we al een of twee bekeken. En ook hebben we al vele malen door de stad, ook buiten Thamel rondgelopen. We zijn dus nu
op onze manier aan het niksen.
Tussen de middag hebben we even wat gegeten met onze vorige gids Nir en zijn zoontje Manas van 5 jaar. En nu zitten we lekker koffie en thee te drinken bij Pumpernickel. Als we zin hebben gaan we straks nog wat rondslenteren in Thamel en misschien nog wat souveniers kopen.
We zijn wel weer helemaal terug in de bewoonde wereld. We hebben vannacht goed geslaen en Pieter is weer fris geschoren. Dat was een pijnlijke exersitie begreep ik zo'n baard van bijna 3 weken eraf scheren ๐Ÿ˜‰.
We vermaken ons nog wel even een dagje hier. Dinsdagmiddag vliegen we via Abu Dhabi weer terug naar Amsterdam.
Als we de balans opmaken dan was het weer een fantastische reis met absolute hoogte punten. We willen jullie bedanken voor jullie belangstelling en commentaren ๐Ÿ˜˜๐Ÿ‘.
Tot over een dag of wat๐Ÿค—๐Ÿค—๐Ÿค—๐Ÿค—

1. Marcel en Roel:
    26 november 2017
    Geniet nog lekker even van het niets doen en we wensen jullie een fijne reis.
  2. Elma:
    26 november 2017
    Ik zal jouw mooie verhalen gaan missen ๐Ÿ˜Š Goede terugreis!!
  3. Jan Alle:
    26 november 2017
    Nog even lekker nagenieten na deze toch wel barre tocht, ik heb genoten van je vehalen. Goeie reis terug straks
  4. Anneke:
    26 november 2017
    Nog even lekker niets doen en een goede reis terug.
  5. Olga Vergers:
    26 november 2017
    Ik heb genoten van je verhalen, fijne dagen nog en goede reis terug.
  6. Jan Weijers:
    27 november 2017
    Mooi om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad, nu even rust en dan een goede reis naar het ook mooie Nederland. Dank voor jullie mooie verhalen.
  7. Eric Spillekom:
    27 november 2017
    Tijd vliegt als je schik hebt.
    Geniet nog even en tot eind deze of anders volgende week
  8. Marjon Hartkamp:
    27 november 2017
    Weer mee mogen genieten van jullie mooie reis en foto's.
    Nu weer langzaam terug naar huis en werk.
  9. Caroline:
    27 november 2017
    Dank voor jullie mooie verhalen, zo waren we er ook een beetje bij :-). Goede terugreis .. enne..hou het gevoel in ieder geval een beetje vast!
  10. Heidi:
    27 november 2017
    he Sylvia, we gaan snel lunchen en dan hoor ik je verdere verhalen ook in 't echt. maar gaaf om het zo mee te Kunnen lezen (al ben ik nog steeds niet overhaald om ook die kou in te gaan :-)
  11. Sjaak Pieters:
    28 november 2017
    Hoi Sylvia,
    Bedankt voor de mooie verhalen en de foto's
    Prachtige indruk gekregen van jullie trip. Goede reis terug naar huis.